Ucapan dua tiga patah, WALAUPUN... -,-

Ucapan dua tiga patah, WALAUPUN... -,-
Assalamualaikum w.b.t. Doakan agar kita semua sihat dan sentiasa dirahmati oleh Allah. In shaa Allah. Nama diberi Nur Fatin Edlina Binti Faisal. Masih berumur belasan tahun. In shaa Allah, hujung tahun depan masuk dalam puluhan lah umurku. Haha. Alhamdulillah, sekarang ni aku sedang menuntut di Politeknik Sultan Mizan Zainal Abidin, Dungun, Terengganu. Hampir setahun lebih sudah aku menuntut disana. Harapan aku ingin memegang segulung ijazah serta menunaikan hajat kedua orang tuaku. In shaa Allah, jika diri ini masih diberi kesempatan.

Thursday, 18 August 2011

perkenalan sjer ~

Assalamualaikum ...

 hye .. im edlina .. em . enth la nak start from mane .. mne2 pon blei la .. haha .. ok .. reason sy make this blog coz nak hlangkn rse boring , skit hti , nk luahkn feeling gtu ... cehh . ^.^ .. but truely , sy mmg puas hati dgn second blog ni .. coz org tu special sgt bg sy .. dia bntu sy buat mende ni .. t'msuk jgak dgn the name of this blog .. thanks to NOR FARAHANA .. coz tak jemu2 mnuruti request bdak ngada2 nei .. btw .. dlm jgka mse yg pndek ni .. kte blei hbiskn mse b'sma dn b'sma .. coz blan9 ni kak dah nk pegi continue study da .. kt UPM .. miss u ler .. tk sempat nk wish birthday tyn ngan kak .. dpt wish from kak pom jd la .. aslkn ingt jer .. tu da ckup bg tyn .. 




p/s : truely ... tyn mmg syg sgt2 kt kak .. btul .. ta tpu .. :)

No comments:

Post a Comment