Ucapan dua tiga patah, WALAUPUN... -,-

Ucapan dua tiga patah, WALAUPUN... -,-
Assalamualaikum w.b.t. Doakan agar kita semua sihat dan sentiasa dirahmati oleh Allah. In shaa Allah. Nama diberi Nur Fatin Edlina Binti Faisal. Masih berumur belasan tahun. In shaa Allah, hujung tahun depan masuk dalam puluhan lah umurku. Haha. Alhamdulillah, sekarang ni aku sedang menuntut di Politeknik Sultan Mizan Zainal Abidin, Dungun, Terengganu. Hampir setahun lebih sudah aku menuntut disana. Harapan aku ingin memegang segulung ijazah serta menunaikan hajat kedua orang tuaku. In shaa Allah, jika diri ini masih diberi kesempatan.

Friday, 30 September 2011

ni la sahabat saya . :)

Assalamualaikum ..


haha .. sje jer nk upload gmbrkawan dlm ni .. hah ? ape ? tk blei ? hey ! this is my blog la , suka suki hti sy la nk buat ape .. klu tk nk tgk .. p main jauh jauh ! shuh shuh ! hahaha .


Okay , firstly , sy nk mmprknlkan shabat sy . Sy kwan dgn dia sjak 2008 lg b'mkna sjak sy f1 lg .. haha  , but . now , still together . ni la dia ...


                               
                           ni la dia .. maizatul aiyunie bt maidi .. b'kwan sjak f1 lg . sweet gtu <3








okay , second is nor athirah syuhada bt mohamad a.k.a oteq mohamad .. why her name so weird ?? haha . meh nk cite . dlu dia tggl kt apartment . dia b'jran dgn org cina .. so, tbe tbe je org cina pggl dia oteq .. smpai la skrg still lg dgn nme oteq .. haha .. cool kan ? dia ni , kwan pling rpat gle ngan sy . smpai tdo pon stu bntal . huhu . ape ape cite , sy kgsi dgn dia . sbb dia fham dgn situasi sy . ni la tuan nye .. :)








                  okay , this is oteq mohamad , cntik tk ? ad org ckp muka dia cm fauziah gous ? hah ! myb .        
                                                  lain hri sy cite la , insya allah .. haha 




Yg ktiga plak , nur anis azreen bt mohd mazlan .. but , we call her niszrin gbungan dri nme pkwe dia .. enth la . tk pham gk . dia nei jnis matured skit .. dlm geng kteorg , dia sorg je ad pkwe .. cop ! kteorg tk de .. hee , okay , ni dia .. 


             


               okay , sorry .. pic nei agk kabur skit .. hee . ni la dia shbat yg sy crta kn tdy tu .. huhu




okay .. tu jer nk kongsi .. yg pntim , jjur sy syg shbat sy smpai dnia akhirat .. :)














                                        romantik tak picture nei ?? haha . btw , ilikeit . <3








  


                                      haha ! sje jer ni . boring .. entah pape tah picture nei .. hee












                                                entah la ape reason sy upload picture nei .. mcm plik gtu . :)




p/s : huhu . just for fun :)

No comments:

Post a Comment