Ucapan dua tiga patah, WALAUPUN... -,-

Ucapan dua tiga patah, WALAUPUN... -,-
Assalamualaikum w.b.t. Doakan agar kita semua sihat dan sentiasa dirahmati oleh Allah. In shaa Allah. Nama diberi Nur Fatin Edlina Binti Faisal. Masih berumur belasan tahun. In shaa Allah, hujung tahun depan masuk dalam puluhan lah umurku. Haha. Alhamdulillah, sekarang ni aku sedang menuntut di Politeknik Sultan Mizan Zainal Abidin, Dungun, Terengganu. Hampir setahun lebih sudah aku menuntut disana. Harapan aku ingin memegang segulung ijazah serta menunaikan hajat kedua orang tuaku. In shaa Allah, jika diri ini masih diberi kesempatan.

Sunday 20 November 2011

sepupuku bercinta ? tuih !

Assalamualaikum !


ahem ! ahem ! hm , rsa t'kjut gtu bile tdgr yg spupu ak ni b'cnta .. tp yg best nya dia dh break-up dh .. hikhik .. hey ! knp ak ska plak ?? tk baik la .. biasa la tu syg , adab bcnta .. mmg , mcm tu .. tp kan .. ak rsa cmburu la plak  .. but for what ? is that what we're calling LOVE ? hahaha ! lntak la . 


but he got one msg from his ex-gf .. yg pntim .. haha .. nk thu ape yg dia send ?? heee .. 




Saya Menyesal Kurang Ajar Dengan Awak !

Saya Menyesal Marah Awak !

Saya Menyesal Menduakan Awak !

Saya Menyesal Tak Buat Awak Happy !

Saya Menyesal Buat Awak Sakit Hati !

Saya Menyesal Dengan Perangai Saya !



mcm sweet gtu kn ? pdan muka .. siapa suruh buat hal ? amek kau ! 


hem .. tp kn , yg cool skli .. dia buat buat tk thu jer .. biasala ..  LELAKI la katakan .. hm , hampeh ! mcm taek saja . hehe .






haha .. okay , bye =D .


p/s : harap , you dapat yang lebih baik dari sekarang . :)

No comments:

Post a Comment