Ucapan dua tiga patah, WALAUPUN... -,-

Ucapan dua tiga patah, WALAUPUN... -,-
Assalamualaikum w.b.t. Doakan agar kita semua sihat dan sentiasa dirahmati oleh Allah. In shaa Allah. Nama diberi Nur Fatin Edlina Binti Faisal. Masih berumur belasan tahun. In shaa Allah, hujung tahun depan masuk dalam puluhan lah umurku. Haha. Alhamdulillah, sekarang ni aku sedang menuntut di Politeknik Sultan Mizan Zainal Abidin, Dungun, Terengganu. Hampir setahun lebih sudah aku menuntut disana. Harapan aku ingin memegang segulung ijazah serta menunaikan hajat kedua orang tuaku. In shaa Allah, jika diri ini masih diberi kesempatan.

Sunday 11 December 2011

I got one good news from HER

Assalamualaikum!

WaH! Today, I bangun awal gila, asalnya my mom yang gerakkan suruh bangun, katanya, nak suruh I teman dia keluar pegi beli nasi kat luar. Fuh! Dalam keadaan kemamai macam tu, gosok gigi pon belum, basuh muka? lagi la tak! HAHA! Ala, I tak turun pon beli nasi just "temankan" okay?

Before I "dikacau" time tisur tu kan, I ada mimpikan something tau. It's about OTEQ. Baba dia marah kat kerani rasa nya, kerani MPI la, sebab paksa nak keluarkan oteq dari sekolah MPI tu jgk, I macam tak dapat nak terima kenyataan time. Nak ENDINGkan cerita tu. I terbangun, HAHA!

After sudah I makan nasi, I online Facebook, biasala, boringla. Dalam pukul 9.04 a.m, my phone was ringing (lagu Miranda Cosgrove- Kissin you), and then, I jawab pggilan tu, from oteq, she said, she have one news, I pon tanya "Ape?". Dia pun cakap yang baba dia minta dia punya i/c and macam macam lagi la, dia tanya nak buat apa?, baba dia cakap untuk uruskan perpindahan persekolahanla. Time tu, I terkjut gila beb! And dengan berlagak tenang dia cakap, "Aku cakap kat baba aku, yang aku tak jadi pindah, berderet dia punya alasan.

ALHAMDULILLAH, diucapkan, sebab doa aku termakbul untuk bersekolah bersama and jalani hidup bersama dengan rakan rakan yang lain <3. Sweetkan, To my b, suka tak? Hm, NO COMMENT kalau cakap pasal my b. Up to you dear (:

And now, sudah muktamad keputusan I and oteq, kami tidak akan jadi pindah atas sbab sebab tertentu :). I doakan, agar kputusan SMU, smua pelajar MPI dapat keputusan MUMTAZ, insya allah :). And untuk SPM kelak. DO YOUR BEST!!


P/S: ILOVEYOUSOMUCH,KAWAN<3

No comments:

Post a Comment