Ucapan dua tiga patah, WALAUPUN... -,-

Ucapan dua tiga patah, WALAUPUN... -,-
Assalamualaikum w.b.t. Doakan agar kita semua sihat dan sentiasa dirahmati oleh Allah. In shaa Allah. Nama diberi Nur Fatin Edlina Binti Faisal. Masih berumur belasan tahun. In shaa Allah, hujung tahun depan masuk dalam puluhan lah umurku. Haha. Alhamdulillah, sekarang ni aku sedang menuntut di Politeknik Sultan Mizan Zainal Abidin, Dungun, Terengganu. Hampir setahun lebih sudah aku menuntut disana. Harapan aku ingin memegang segulung ijazah serta menunaikan hajat kedua orang tuaku. In shaa Allah, jika diri ini masih diberi kesempatan.

Tuesday 20 November 2012

dia,engkau dan aku...

 Assalamualaikum...

Hey, dah lama dah tak buka blog aku ni. Hah? I'm okay, thanks, but i think, I'm not.. actually, its about my problem between oteq and I. You know, we know each other for 5 years, at last our relationship is nothing.




Entahla, mungkin disebabkan oleh tindakan aku yang menyebabkan dia rasa terluka. Aku tahu, dia masih lagi tidak merestui dengan tindakan aku. Now, she's gone and gone for far away... I miss her, miss her laughter, her smile, her hug to me, her story about her life. Now, its not like before. I never forget, like other said, FRIENDSHIP IS NEVER END. Right? I hope, it true.





                                          ini lah oteq, kawan aku,, walaupun bagi dia tidak.


   And now, I just receive 1 new text from maizatul. Mungkin dia dah tahu apa telah aku lakukan pada dia selama ni. Mungkin ada orang yang telah bagitahu pada dia. :). Sekarang, persahabatan yang kami bina sudah hancur berkecai disebabkan aku. Maaf kawan, mungkin silap aku dari awal lagi. Maafkan aku sangat-sangat.



                                        and ini maizatul, kawan yang telah aku khianati.

Tong, nama panggilan manja mu bagi aku, kan? Dia kata, saya sorang saja yang panggil dia macam tu. Tersenyum seorang diri aku dibuatnya. Thanks Tong :). Maafkan saya sebab saya khianati awak sehingga awak terluka yang teramat dalam, sampaikan, awak sanggup nak putuskan tali persahabatan kita.


Now, baru aku rasa macam mana bila dihina oleh kawan sendiri disebabkan kekhilafan aku sekarang ni. Ya Allah, Kau jagalah mereka sepertimana mereka menjaga aku sehingga kini. Engkau limpahkanlah rezeki kepada mereka, berikanlah yang terbaik untuk mereka. AMIN. ;)


Baru aku sedar siapa diri aku yang sebenarnya. Aku hanyalah seorang yang pentingkan diri sendiri, aku ego dengan kehendak aku sendiri, aku.... aku!! Ya Allah, ampunilah dosa-dosa aku ini. Buanglah, sifat keji aku, sifat buruk aku, sifat segalanya yang telah membuatkan hubungan persahabatan aku hancur.


Ya Allah, berilah peluang kepada aku sekali untuk membaiki kesemua kesalahan aku terhadap mereka. Boleh kan? please.... I'm begging..

No comments:

Post a Comment