Ucapan dua tiga patah, WALAUPUN... -,-

Ucapan dua tiga patah, WALAUPUN... -,-
Assalamualaikum w.b.t. Doakan agar kita semua sihat dan sentiasa dirahmati oleh Allah. In shaa Allah. Nama diberi Nur Fatin Edlina Binti Faisal. Masih berumur belasan tahun. In shaa Allah, hujung tahun depan masuk dalam puluhan lah umurku. Haha. Alhamdulillah, sekarang ni aku sedang menuntut di Politeknik Sultan Mizan Zainal Abidin, Dungun, Terengganu. Hampir setahun lebih sudah aku menuntut disana. Harapan aku ingin memegang segulung ijazah serta menunaikan hajat kedua orang tuaku. In shaa Allah, jika diri ini masih diberi kesempatan.

Friday 12 April 2013

a little bit boo-boo between us

Assalamualaikum.


 Hye there? How are you?? Me? Haha, I'm so-so :) Malam-malam macam ni, rasa best je kalau nak layan perasaan, kan? Korang pon, mesti sama kan? Bagus-bagus, kita serupa. Yeahh! Hee


 Nothing, hanya tersedar bahawa diri kita ni tak selalunya disukai oleh ramai orang, kan? Lebih-lebih lagi dengan kawan kita sendiri, kan? Kekadang, kawan-kawan kita ni, berlakon je lebih, buat-buat seronok untuk kita, sentiasa nak beri yang terbaik untuk kita, kenyataannya, dia sendiri berperang dengan bayangan lakonan dia tuh dengan kita, kan? Betul ke?


 Entahlah, aku pon kurang pasti tentang ni semua, actually, kita tak boleh nak menuduh secara melulu, especially, to our friends, right? Kekadang, diorang buat macam, memang ikhlas untuk jaga hati kita, kan? Adakah apa yang aku nyatakan disini, masih salah? Haishhh~


 Aigoo. Tapi kan, aku ada kawan, sekarang, aku tak pasti, sama ada kami still jadi kawan aku ke tak? Hahaha. Pelik bukan? Memang! Disebabkan oleh my boo-boo between her, hubungan aku dengan dia jadi renggang, macam tak kenal antara satu sama lain. Kalau boleh, lebih baik aku tak cerita apa yang menyebabkan aku dengan dia jadi kurang akrab, like before, sebab tu, amatlah memalukan --'



 Seriously, kalau korang tahu apa sebab kitorang jadi macam, absolutely, korang akan cakap, kami macam budak bodoh sebab perbesarkan masalah ni. Aku? Haishhh, actually, aku dah lupakan tentang tu semua, just be a good friend like we did it before, tak boleh? Berat sangat? Oh My Allah :(


 But, aku tetap anggap dia kawan aku, meskipun, dia anggap aku sebaliknya. Segala yang terjadi, aku serahkan pada Allah. Untuk apa yang bakal terjadi, ponnnnnnnn, aku serahkan pada Allah, but, bolehkah aku terima semua tu?? Ouhhh! Yang tu, lain cerita lah pulak :)



 Like I said it before, DOA, TAWAKAL, BERUSAHA, kan?


 Ahhhhhh! Enough lah pasal korang semua! Buat serabut je lah. Korang ada ambik kesah pasal aku? takde kan? Astaghfirullah. Sorry? :(


 Haaaa!! Pasal wechat. Pernah dengar kan? Dalam tv pon ada buat iklan tentang benda tu. Actually, bestlah. Yang triple best, main shake tu. Hahaha. Sengallah, adoi.


Okaylah, actually, dah naik bosan lah kalau berhadapan dengan lappy sepanjang masa macam ni. Tu je kot??? Hahaha. Assalamualaikum. Kawan! Thanks sebab baca erk? Hee

No comments:

Post a Comment