Ucapan dua tiga patah, WALAUPUN... -,-

Ucapan dua tiga patah, WALAUPUN... -,-
Assalamualaikum w.b.t. Doakan agar kita semua sihat dan sentiasa dirahmati oleh Allah. In shaa Allah. Nama diberi Nur Fatin Edlina Binti Faisal. Masih berumur belasan tahun. In shaa Allah, hujung tahun depan masuk dalam puluhan lah umurku. Haha. Alhamdulillah, sekarang ni aku sedang menuntut di Politeknik Sultan Mizan Zainal Abidin, Dungun, Terengganu. Hampir setahun lebih sudah aku menuntut disana. Harapan aku ingin memegang segulung ijazah serta menunaikan hajat kedua orang tuaku. In shaa Allah, jika diri ini masih diberi kesempatan.

Friday 12 April 2013

satu cinta cukup ke? --'

Assalamualaikum.


 Semua sihat kan? Hmm, hari ni hujanlah, sidai kain tadi, then, kena angkat balik --' Haishh. Cuaca tak menentu, sekarang, aku pulak yang rasa tak berapa nak sihat, selsema kot sikit =.=


 Tadi, kawan(maizatul) suruh aku tolong dia masukkan cover photo untuk dia. Hiuhh, punyalah ayat romantik, sedih, menyentuh hati yang teramatlah. Kalau nak baca, cari dalam facebook " koleksi ayat-ayat cinta". Best lah kot, bagi yang meminati ayat bermadah pujangga macam tu. Hahaha.


 Nak dijadikan cerita, semasa aku nak buat cover photo untuk kawan aku, aku sempat baca beberapa koleksi ayat tu bagai, tiba-tiba je, dua kolam mata aku terjatuh pada satu ayat ni. Macam tak masuk akal je, sebab, ayat tu ada jugak, maybe, ramai kot yang jenis orang macam tu. Alamak, bukan nak cakap orang yang macam tu sentiasa dipandang rendah, but, see? Hahaha. Kepala aku tak henti-henti menggeleng tentang ayat tu. Let me show you..




masih tidak percayakah anda pada saya? --'



Hmm, apa yang mampu aku ungkapkan, perasaan manusia semuanya tak sama kan? Tak semestinya dia akan macam tu sampai "mati" Hahaha, Haishh, dasyatnya ayat aku ni, taklah, bukanlah sampai selamanya. Biasalah, manusia. But, aku masih lagi ingat, sorang hamba Allah ni cakap, " biasalah manusia, dia takkan pernah puas dengan apa yang dia ada" maybe true, maybe?? Hahhh!, susahlah kadang-kadang nak faham sikap manusia ni. Kan? Kedkadang, biar sesuatu terjadi pada diri dia, barulah nak bukak mata and say; " ouhh Allah! I really really regret for what I've done for someone who did love me that much. Betul tak??..



  That I'm right? Hee. Cakap je lebihkan? Tapi, bukan nak cakap kosong, aku pon ada pengalaman dengan semua benda ni, tapi, tak nak eritalah, kisah lama, time tu, aku masih dilihat oleh masyarakat sebagai budak mentah, tak tahu apa tentang kehidupan.



For anyone who types like that, please stop it before you regret, okay? Kalau sayang diri, jangan lakukan benda bodoh macam tu. Cubalah lakukan perkara yang lagi susah, like, setia? Haaaa. Kan?



 Hahaha. But, aku masih lagi tertanya-tanya tentang orang yang jenis macam ni, diorang tu tak rasa serabut ke nak layan semua orang tu? Kredit? Masa untuk diri sendiri? Aacanooo semua tu? Haha, adalah tu teknik diorang sendiri, kannnnn?



 Okay lah, sampai sini je kot yang dapat aku kongsi. Sebab, baby dina ni asyik merengek nak tidur, sleeping beauty lah katakan, sangatlah --'. Bye, Assalamualaikum. Renung-renungkan, dan selamat beramal. Kiss sikit, muahh <3 . Hee




No comments:

Post a Comment