Ucapan dua tiga patah, WALAUPUN... -,-

Ucapan dua tiga patah, WALAUPUN... -,-
Assalamualaikum w.b.t. Doakan agar kita semua sihat dan sentiasa dirahmati oleh Allah. In shaa Allah. Nama diberi Nur Fatin Edlina Binti Faisal. Masih berumur belasan tahun. In shaa Allah, hujung tahun depan masuk dalam puluhan lah umurku. Haha. Alhamdulillah, sekarang ni aku sedang menuntut di Politeknik Sultan Mizan Zainal Abidin, Dungun, Terengganu. Hampir setahun lebih sudah aku menuntut disana. Harapan aku ingin memegang segulung ijazah serta menunaikan hajat kedua orang tuaku. In shaa Allah, jika diri ini masih diberi kesempatan.

Monday, 5 December 2011

sebak

Assalamualaikum!

Hm, bila tengok photo kawan, rindu plak rasanya. Rasa macam nak peluk erat-erat je. Terlintas plak difikiran pasal nak pindah sekolah, hm, entahla. jadi ke tak, wallah hua'alam! Rasa sayang nak tinggalkan diorang, SEBAK pun ada.

Dah 4 tahun kitorang bina persahabatan ni, sanggup ka aku tinggalkan diorang?! Huish! Terlalu berat risiko yang aku nak tanggung ni. Kadang-kadang, rasa BODOH la plak sebab tak fikirkan semua ni. Mana nak cari sahabat sebaik macam diorang semua!???

Biasala, MARAH, SAKIT HATI, MENANGIS, KECEWA, SUKA-DUKA, PAHIT MANIS dalam persahabatan mesti akan timbul semua tu. Kalau sebaliknya, haha! Rasanya, tu bukan tanda persahabatan namanya, tapi lain ter......


                                                                  - INILAH KAMI - :')
                                                              bahagiakan bila bersama?


Sweetkan time ni?? Gembira je. sejujurnya, saya sayang awak semua auww! Walaupun, dalam hubungan kita ni, banyak perselisihan, bertengkar situ, marah sini, kami tetap digelar sebagai SAHABAT untuk selama-lamanya! :')

p/s: imissyoualotguys:')