Ucapan dua tiga patah, WALAUPUN... -,-

Ucapan dua tiga patah, WALAUPUN... -,-
Assalamualaikum w.b.t. Doakan agar kita semua sihat dan sentiasa dirahmati oleh Allah. In shaa Allah. Nama diberi Nur Fatin Edlina Binti Faisal. Masih berumur belasan tahun. In shaa Allah, hujung tahun depan masuk dalam puluhan lah umurku. Haha. Alhamdulillah, sekarang ni aku sedang menuntut di Politeknik Sultan Mizan Zainal Abidin, Dungun, Terengganu. Hampir setahun lebih sudah aku menuntut disana. Harapan aku ingin memegang segulung ijazah serta menunaikan hajat kedua orang tuaku. In shaa Allah, jika diri ini masih diberi kesempatan.

Tuesday 5 March 2013

update saje, takde yang lebih

Assalamualaikum..

 Fuyooww!! Update hari-hari nampak? Eh eh, dia nampak kita ke? Hahaha. Just kidding je lah, okay? Alamak, my bff, tomorrow she will enter her class driving, what a such good news, right? But, what about me? maybe, she will leave me due to my negligence, Ya Allah, macam mana ni. Harap, aku dapat siap dulu lah dari dia. Hahaha * evil laugh. Memanglah tersedikit sewel buat malam yang amat sepi nih.

 Hello!! Did anyone care about me? I'm alone also lonely. I hate myselt, if I say that I love you, it's doest'n means that I'm falling in love with you, please understand me. Why he always force me to say that words?? Forget about it!!!!

 Inilah aku, penuh dengan penipuan yang sentiasa bermain dibenak aku nih. Entah sampai kapan aku harus jalani hidup yang macam ni. Kekadang, terasa terseksa hidup macam ni. Tapi, apa boleh buat, kan?? Apa yang harus tetap kita lakukan, berdoa, berusaha, bertawakal, absolutely, YES!! :)


                                                          See? what I saying it true

 Mungkin, dah takde pape yang perlu aku kongsikan. Hari pun dah jauh malam. Niat dihati, nak tunaikan solat sunat hajat, insyaAllah :) . Doa aku, agar, semua pelajar MPI dapat keputusan yang cemerlang dalam peperiksaan SPM tahun lepas, 2012, AMIN :) Doakan untuk aku, erk?

 Selamat Malam, basuh kaki sebelum tidur, nantikan termimpi benda yang buruk plak kang, susahlah. Hahaha. Last words, Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment