Ucapan dua tiga patah, WALAUPUN... -,-

Ucapan dua tiga patah, WALAUPUN... -,-
Assalamualaikum w.b.t. Doakan agar kita semua sihat dan sentiasa dirahmati oleh Allah. In shaa Allah. Nama diberi Nur Fatin Edlina Binti Faisal. Masih berumur belasan tahun. In shaa Allah, hujung tahun depan masuk dalam puluhan lah umurku. Haha. Alhamdulillah, sekarang ni aku sedang menuntut di Politeknik Sultan Mizan Zainal Abidin, Dungun, Terengganu. Hampir setahun lebih sudah aku menuntut disana. Harapan aku ingin memegang segulung ijazah serta menunaikan hajat kedua orang tuaku. In shaa Allah, jika diri ini masih diberi kesempatan.

Tuesday 31 January 2012

SEKIAN SAJA KHIDMAT SAYA TERHADAP KALIAN.

Assalamualaikum.

Ya ALLAH, betapa aku pasrah dengan semua kelakuan mereka terhadap aku, aku redha segalanya. Mungkin, aku orang asing bagi mereka and tak perlu melakukan anything pengorbanan untuk apa yang telah aku lakukan untuk kelas 5 IB 1. Segala perkara yang aku khidmatkan untuk mereka, semuanya sia sia!!

Stop it la! DONT GIVE TO ME A LYING FACE!! I HATE IT! you know why? its all because of all of you!! for your information! I tk nak dah buat semua kerja yang sepatutnya I tanggung! CUKUP!! im just a girl!! a little girl whose need a little bit attension!!

Useless if I still do it the same thing!! So, I think, I should be a silent girl. Dont ask me why because you know that answer. Im sorry guys! I masih ada perasaan, im not a toy. :) . Thanks for everything. I appreciate it.


p/s: lakukan yang terbaik tanpa dihargai, amatla menyakitkan hati.

No comments:

Post a Comment