Ucapan dua tiga patah, WALAUPUN... -,-

Ucapan dua tiga patah, WALAUPUN... -,-
Assalamualaikum w.b.t. Doakan agar kita semua sihat dan sentiasa dirahmati oleh Allah. In shaa Allah. Nama diberi Nur Fatin Edlina Binti Faisal. Masih berumur belasan tahun. In shaa Allah, hujung tahun depan masuk dalam puluhan lah umurku. Haha. Alhamdulillah, sekarang ni aku sedang menuntut di Politeknik Sultan Mizan Zainal Abidin, Dungun, Terengganu. Hampir setahun lebih sudah aku menuntut disana. Harapan aku ingin memegang segulung ijazah serta menunaikan hajat kedua orang tuaku. In shaa Allah, jika diri ini masih diberi kesempatan.

Thursday 14 March 2013

Iklan Punya Pasal?

Assalamualaikum.


 Hai semua! Apa khabar? Sihat? bagi yang sihat, sentiasalah mengucap alhamdulillah, okay sayang? Hahh? Bagi yang tak sihat? Hmm, yang tak sihat tu, makan ubat also take a rest, okay baby? Utamakan kesihatan dahulu, okay? Bagussss. Hee.


 Tiba-tiba je tersenyum sorang diri. Hahaha. Nak dijadikan topiklah katakan, kan? Please lahh. It's about my grandmother sebelah baba. Kadang-kadang, kelakar jugak kalau duduk also tonton tv dengan dia. Benda yang tak patut dibahaskan, boleh dijadikan satu topik yang menarik, mungkin ada juga terselit dengan beberapa lawak.


 Heyyy! jom layan jap aku punya cerita. Kalau nak lebih menarik dengar cerita aku ni, better korang ambik popcorn ke, alaaaa, buat macam nak tengok wayang gituuuu~ Aduiihhh, ini terlebih sudah, kan? Hahaha, nevermind.


 Cuba korang perhatikan iklan pencuci muka "BALQIS" yang diiklankan oleh Shila Amzah, kenal kan? kalau tak tu, terus pergi kat "GOOGLE", okay? Hahaha. taklah, gurau je lah sayang. Cuba korang perhatikan betul-betul pada iklan tu.


 Nenek aku selalu je nak tunggu kat special part dalam iklan tu. Dia nak tengok yang "blackhead" keluar apabila guna pencuci balqis tu. Dia siap cakap macam ni lagi..


   " tuwek! tuwek! dia punya blackhead keluar" ketawa sambil melepaskan pandangnnya pada aku.


 Aku pun terus ketawa juga. Tak perasanlah pulak iklan ni melucukan bagi dia. Actually, bagi aku, iklan tu, ada lah juga kelucuan dia tu. Haishh.

No comments:

Post a Comment